米Googleは、同社の開発するウェブブラウザ「Chrome」のテレビコマーシャルを、米国のプライムタイムのスポット広告として提供を開始した。
「Chrome」のテレビスポットは、3日夜から全米のいくつかのネットワークを通じて配信が始まっている。同社は2009年にも、テレビ媒体を使った広告プロモーションを行っているが、今回の「the Web is what you make of it」と呼ばれるキャンペーンは、同社のオフライン広告としては過去最大規模になるという。
Apple Silicon-optimized version of Photoshop ships with significant speed improvements After three months of testing…
Apple switching from Intel to its own custom chips for Macs over a two-year transition…
Google has finally dropped the first Android 11 Beta release for Pixel phones (Pixel 2…
This year's Build held Virtually, All-Digital format for 24 hours a day, in response to…
Deliver "Digital MAX" to everyone at no cost Oct. 19–21 Adobe today officially announced it…
Procreate for iPad gets a major 2019 update Savage Interactive has released the newest version…
This website uses cookies.