韓国・サムスン電子は先月末に引き続いて、Appleファンを皮肉る「Galaxy S II」の米国向けテレビCMを公開した。
iPhoneニューモデル(iPhone 4S)のため30時間以上も行列に並ぶ熱狂的なファンに向かって、Galaxy S IIユーザが「まだいたの?」「並ぶために何を犠牲にしたんだい?」などとからかうシーンが印象的だが、クラウドベースの音楽配信サービス(Google Music)の優位性を強調するTVスポットとなっている。
もちろん、Appleもクラウドサービス「iTunes in the Cloud」や「iTunes Match」を展開しており、先月末にサムスンが公開した前作(画面サイズや4G LTE対応などのアドバンテージを強調する内容)と比べるとややぼやけた感じは否めない。
Apple Silicon-optimized version of Photoshop ships with significant speed improvements After three months of testing…
Apple switching from Intel to its own custom chips for Macs over a two-year transition…
Google has finally dropped the first Android 11 Beta release for Pixel phones (Pixel 2…
This year's Build held Virtually, All-Digital format for 24 hours a day, in response to…
Deliver "Digital MAX" to everyone at no cost Oct. 19–21 Adobe today officially announced it…
Procreate for iPad gets a major 2019 update Savage Interactive has released the newest version…
This website uses cookies.